DELEN
X
Stuur door Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op Linkedin Deel op Google Plus Deel op Pinterest

Home > Over OTIB > Nieuws
rss
RSS staat voor Really Simple Syndication en levert regelmatig bijgewerkte inhoud van onze website. Als u zich (kosteloos) abonneert, controleert uw browser onze website automatisch en wordt nieuwe inhoud gedownload zodat u kunt zien wat er nieuw is sinds u de feed voor het laatst hebt geopend.

Verbeter uw dienstverlening met de leergang Professioneel Servicemanagement

16-04-2018

Verbeter uw dienstverlening met de leergang Professioneel Servicemanagement

OTIB-leergang Professioneel Servicemanagement start vanaf 24 mei. Schrijf u snel in!

De beste dienstverlening is vakwerk leveren dat boven de verwachting van uw klant uitstijgt. Het is dan wel van belang dat u weet wat uw klant wil en nodig heeft. Hoe vertaalt u de wensen van de klant naar het werk dat u levert en in de aansturing van uw vakmensen? Schrijf u snel in voor de op 24 mei van start gaande OTIB-leergang Professioneel Servicemanagement. Er zijn nog maar een paar plaatsen beschikbaar!

Programma

Centraal in de leergang staan de strategische doelen van het bedrijf en uw persoonlijke doelen voor performance en persoonlijke ontwikkeling. Verdeeld over zeven maanden bestaat de leergang uit een masterclass, vijf leersessies en vier intervisiebijeenkomsten. In deze tien dagen gaat u onder leiding van deskundige experts onder meer aan de slag met het transparant maken van prestaties, maar ook met de relatie tussen service en financiën, contractbeheer, leiderschap en samenwerken. En u werkt aan het opstellen van uw eigen service-verbeterplan.

Leerdoelen

Na afloop van het traject:

  • beschikt u over de nodige kennis en handvatten om uw strategische doelen te vertalen naar uw team;
  • heeft u uw financiële en juridische kennis van servicemanagement verrijkt;
  • beschikt u over praktische tools om uw servicedashboard in te richten en uw prestaties te managen;
  • bent u in staat anderen bij uw professionaliseringsproces te betrekken en te begeleiden.

Data en locatie

De tiendaagse leergang is specifiek bedoeld voor managers en teamleden op HBO-niveau die verantwoordelijk zijn voor de dienstverlening van het bedrijf. De leergang vindt plaats in Amersfoort op 24 mei, 14 en 18 juni, 6 en 20 september, 4 oktober, 1, 15 en 29 november en 13 december.

Kosten en deelname

Uw eigen bijdrage aan de tiendaagse leergang bedraagt € 800,-. Kijk voor meer informatie over het programma en de wijze van aanmelding op www.otib.nl/psm.

Deel deze pagina